8 клас
Запрошую у захопливий світ мистецтва!
Гортайте до низу,щоб побачити всі уроки!
I семестр
ТАЄМНИЦІ МИСТЕЦТВА СТАРОДАВНЬОГО ЄГИПТУ.
1. Опрацювати теоретичний матеріал:
2. Дати відповіді на запитання ст. 17
Мистецтво античності - колиска європейської цивілізації.
1. Опрацювати теоретичний матеріал:
2. Дати відповіді на запитання ст. 25
Мистецтво стародавнього Риму
Тема уроку: Мистецтво Північного Причорномор'я і Скіфії.
Завдання для учнів:
1. Опрацювати теоретичний матеріал: ст. 26-35
Тема: Мистецькі Перлини Візантії та Київської Держави.
Завдання для учнів:
1. Опрацювати теоретичний матеріал;
2. Дати відповіді на запитання ст. 37,38,45 (пит.1,2,4)
3. Виконати практичне завдання ст. 44 (варіант1.)
Перегляньте відео-урок до теми:
Завдання для учнів:
1. Опрацювати теоретичний матеріал;
а) Пригадайте, що вам відомо про лицарство;
б) Порівняйте архітектуру соборів, зображених на фото. Які в них спільні ознаки романського стилю ст.47
в) Яке значення відіграє форма арки в романських храмах? Опишіть зображення на капітелях, зокрема інструменти- музикантів ст. 48
г) Якої форми вежі фортець на ілюстраціях? Як вони розміщені? ст.51
2) Практична робота. Варіант 1. Варіант 2. ( на вибір) ст.54
3) Романська архітектура - віртуальні екскурсії
http://www.stejka.com/ukr/4ernovickaja/xotin/zamok/zamok_xotin
4) Дати відповіді на запитання ст.55 ( пит.1,2,3)
5) За бажанням передивіться рекомендований перелік фільмів ст.55
Тема уроку: Готика.
Перегляньте відео-урок до теми:
Перегляньте відео-урок до теми: Ідеали й образи Ренесансу.
Д.З. 1.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику ст. 64-73, 74-83.
Намалювати парний портрет літературних героїв доби Відродження (вар.1) ст.72 чи Варіант 2. можете зробити. ст 72.
Варіант 2 ст.83 Намалюйте зимовий пейзаж.
Всі варіанти на вибір !
Посилання на підручник. https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html
Д.З . Посилання на підручник. https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html
1.Опрацювати теоретичний матеріал ст. 88-97
Варіант 1.2. ст. 96. Намалюйте натюрморт з атрибутами мистецтва у стилі "малих голландців"( можна олівцями)
Д.З . Посилання на підручник. https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html
1.Опрацювати теоретичний матеріал ст. 114-121.
1.Опрацювати теоретичний матеріал ст. 122-133.
Малюнок в романтичному стилі (майстер клас)
Стиль романтизм у моді
Фредерик Шопен НОКТЮРН до-диез минор до ст.157
А. Дворжак Славянский танец ор 72 №2 ми минор до ст. 158
Lang Lang - Liszt:Grandes Études de Paganini No 6 до ст.160
Завдання для учнів 8А класу на 15.10
Тема: Мистецькі Перлини Візантії та Київської Держави.
Завдання для учнів:
1. Опрацювати теоретичний матеріал;
2. Дати відповіді на запитання ст. 37,38,45 (пит.1,2,4)
3. Виконати практичне завдання ст. 44 (варіант1.)
Завдання для 8А класу на 05.11
Тема: Романська архітектура. Лицарський кодекс честі.
Завдання для учнів:
1. Опрацювати теоретичний матеріал;
а) Пригадайте, що вам відомо про лицарство;
б) Порівняйте архітектуру соборів, зображених на фото. Які в них спільні ознаки романського стилю ст.47
в) Яке значення відіграє форма арки в романських храмах? Опишіть зображення на капітелях, зокрема інструменти- музикантів ст. 48
г) Якої форми вежі фортець на ілюстраціях? Як вони розміщені? ст.51
2) Прослухати: С. Прокоф'єв. Танець лицарів із балету " Ромео і Джульєтта" до ст. 53
https://www.youtube.com/watch?v=jK-jcFCja_k&ab_channel=marum
а) Схарактеризуйте колорит музики танцю лицарів. Яке значення ритму, динаміки, тембру у створенні войовничого образу лицарства? Як він суголосний графічним образам на середньовічній мініатюрі? ст.53
3) Практична робота. Варіант 1. Варіант 2. ( на вибір) ст.54
4) Романська архітектура - віртуальні екскурсії
http://www.art-roman.net/ http://romanesque-art.livejournal.com/
http://www.stejka.com/ukr/4ernovickaja/xotin/zamok/zamok_xotin
5) Дати відповіді на запитання ст.55 ( пит.1,2,3)
6) За бажанням передивіться рекомендований перелік фільмів ст.55
Завдання для 8А класу на 12.11.
Тема: Готика.
Завдання для учнів:
1. Опрацювати теоретичний матеріал;
а) Поясніть, як ви розумієте поняття " синтез мистецтв у храмі". Якщо ви не можете дати відповідь див. ст.11. Тема 1.
б) На ілюстраціях віднайдіть й опишіть ознаки готичного стилю. У чому, на вашу думку, виявляється велич готичної архітектури? Яким чином це досягнуто?
в) Схарактеризуйте кольорову гаму вітражів. Який різновид склепіння застосовано в інтер'єрі капели - хрестоподібний чи зірчастий? Опишіть тематику готичних вітражів, особливості їхнього " прочитування". Які основні кольори в них переважають?
г) Що нового ви дізналися про мандрівних музикантів - поетів?
Завдання для 8А на 19.11.
Тема: Ідеали й образи Ренесансу.
Завдання для учнів:
1. Опрацювати теоретичний матеріал.
2. Проаналізуйте особливості споруд доби Ренесансу.
а) Як досягнуто ритмічності архітектурних елементів на фасадах?
б) Поясніть роль симетрії.
в) Які деталі успадковано з античного зодчества? Якшо забули, то див. тему 3-4, ст. 18.
3) Проаналізуйте композиції картин ст.68.
4) Прослухайте: Дж. Палестріна. Меса Папи Марчелло, Ave Maria
https://www.youtube.com/watch?v=Rpl6nhl9C0Q&ab_channel=StMarySchola
a) Яке враження справила на вас музика меси? Поміркуйте, де її краще слухати: у храмі, на сцені філармонії, просто неба (на відкритій сцені)
5) Практична робота. Варіант 1. Варіант 2. ( ст. 72) на вибір.
Завдання для 8А на 03.12.
Тема: Шедеври Північного Відродження.
Завдання для учнів:
1. Опрацювати теоретичний матеріал;
2. Дати відповіді ( усно);
3. Слухати: М. Скорик. Три фантазії для лютні зі Львівської табулатури ХVI ст. ( ст.81)
https://www.youtube.com/watch?v=d_tzBZK5cOc&ab_channel=%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE-%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%9E%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B0%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%96%D1%8F
Завдання: Намалюйте зимовий пейзаж, намагаючись передати настрій природи.
Завдання для 8А на 10.12
Тема: Бароко: Архітектура, Скульптура, Живопис.
Завдання для учнів:
1. Опрацювати теоретичний матеріал;
2. Назвіть риси бароко на представлених ілюстраціях ст. 91
3. На основі ілюстрацій розкрийте особливості синтезу мистецтв в італійському бароко.
4. Порівняйте натюрморти за тематикою, композицією, колоритом. ст. 95.
5. Цвінгер- віртуальна екскурсія:
http://www.nice-places.com/photos/west_europe/93/
6. Практична робота. Варіант 1. Варіант 2. ст. 96.( на вибір)
Завдання для 8А на 17.12
Тема: Стихія музики Бароко.
Завдання для учнів:
1. Опрацювати теоретичний матеріал;
2.Слухати: А. Вівальді. Цикл "Пори року" Зима
3. Дізнайтсь більше про Музей скрипки
http://www.museodelviolino.org/
4. Слухати: Й.-С. Бах. Токата і фуга для органа ре мінор.
5. Дати відповіді на запитання 1. 4. (усно) на ст.103
Коментарі
Дописати коментар