8 клас


                                           Дистанційне навчання 
                                            для 8 класів
                                            
                                               Всім доброго дня!

Запрошую у захопливий світ мистецтва!

Гортайте до низу,щоб побачити всі уроки!

I семестр

Завдання для 8- A на 12.09.2023.
Завдання для 8- Б на 06.09.2023.
Завдання для 8- В на 14.09.2023.
Завдання для 8- Д на 13.09.2023.

Посилання на підручник:https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html

Тема уроку: 

Завдання для учнів:

1. Опрацювати теоретичний матеріал:

2. Дати відповіді на запитання ст. 17

3. Виконати практичне завдання ст.16( Варіант 3.) Самостійна робота не групова.

Перегляньте відео-урок до теми:


Завдання для 8- A на 26.09.2023.
Завдання для 8- Б на 20.09.2023.
Завдання для 8- В на 28.09.2023.
Завдання для 8- Д на 27.09.2023.

Тема уроку: 

Мистецтво античності - колиска європейської цивілізації.

Завдання для учнів:

1. Опрацювати теоретичний матеріал:

2. Дати відповіді на запитання ст. 25

3. Виконати практичне завдання ст.24 ( Варіант 1.)

Перегляньте відео-урок до теми:



Завдання для 8- A на 10.10.2023.
Завдання для 8- Б на 04.10.2023.
Завдання для 8- В на 11.10.2023.
Завдання для 8- Д на 11.10.2023.

Тема уроку: Мистецтво Північного Причорномор'я і Скіфії.

Завдання для учнів:

1. Опрацювати теоретичний матеріал: ст. 26-35

Перегляньте відео-урок до теми:



Перегляньте відео-урок до теми:



Завдання для 8- A на 24.10.2023.
Завдання для 8- Б на 18.10.2023.
Завдання для 8- В на 26.10.2023.
Завдання для 8- Д на 25.10.2023

Тема: Мистецькі Перлини Візантії та Київської Держави.

Завдання для учнів:

1. Опрацювати теоретичний матеріал;

2. Дати відповіді на запитання ст. 37,38,45 (пит.1,2,4)

3. Виконати практичне завдання ст. 44 (варіант1.)


Завдання для 8- A на 07.11.2023.
Завдання для 8- Б на 01.11.2023.
Завдання для 8- В на 09.11.2023.
Завдання для 8- Д на 08.11.2023.

Тема уроку: Романська архітектура. Лицарський кодекс честі.

Перегляньте відео-урок до теми:


Завдання для учнів:

1. Опрацювати теоретичний матеріал;

а) Пригадайте, що вам відомо про лицарство;

б) Порівняйте архітектуру соборів, зображених на фото. Які в них спільні ознаки романського стилю ст.47

в) Яке значення відіграє форма арки в романських храмах? Опишіть зображення на капітелях, зокрема інструменти- музикантів ст. 48

г) Якої форми вежі фортець на ілюстраціях? Як вони розміщені? ст.51

2) Практична робота. Варіант 1. Варіант 2. ( на вибір) ст.54

3) Романська архітектура - віртуальні екскурсії

http://www.stejka.com/ukr/4ernovickaja/xotin/zamok/zamok_xotin

4) Дати відповіді на запитання ст.55 ( пит.1,2,3)

5) За бажанням передивіться рекомендований перелік фільмів ст.55


Завдання для 8- A на 21.11.2023.
Завдання для 8- Б на 15.11.2023.
Завдання для 8- В на 23.11.2023.
Завдання для 8- Д на 22.11.2023.

Тема уроку: Готика.

Перегляньте відео-урок до теми: 


Д.З.  1.Опрацювати теоретичний матеріал ст. 56- 62 у підручнику .
           2.  Варіант 1. Створити ескіз вітража за геометричними або рослинними мотивами для вікна певної форми - круглого, прямокутного або стрілчастого ( на вибір) ( графітні і кольорові олівці, фломастери). ст.62.


Завдання для 8- A на 05.12.2023.
Завдання для 8- Б на 29.11.2023.
Завдання для 8- В на 07.12.2023.
Завдання для 8- Д на 06.12.2023.

Тема уроку: Ідеали й образи Ренесансу. Шедеври Північного Відродження.

Перегляньте відео-урок до теми: Ідеали й образи Ренесансу.







Д.З. 1.Опрацювати теоретичний матеріал у підручнику  ст. 64-73, 74-83. 

Намалювати парний портрет літературних героїв доби Відродження (вар.1) ст.72 чи Варіант 2. можете зробити. ст 72.

Варіант 2 ст.83 Намалюйте зимовий пейзаж.

Всі варіанти на вибір !

Посилання на підручник. https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html

Завдання для 8- A на 19.12.2023.
Завдання для 8- Б на 13.12.2023.
Завдання для 8- В на 21.12.2023.
Завдання для 8- Д на 20.12.2023.

Підсумковий урок.

Тема уроку: Розділ I. Панорама мистецтв:перевіряємо свої досягнення.

Посилання на підручник. https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html

Д.З. Дати відповіді на питання (письмово) ст.84-85.
Також чекаю ваші роботи з минулих тем.

                                                      Для перегляду


                                        
                                       II семестр

Завдання для 8- A на 30.01.2024.
Завдання для 8- Б на 24.01.2024.
Завдання для 8- В на 01.02.2024.
Завдання для 8- Д на 31.01.2024.

Тема уроку: Бароко:архітектура, скульптура, живопис.
Стихія музики Бароко.

Перегляньте відео-урок до теми:






Д.З . Посилання на підручник. https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html

1.Опрацювати теоретичний матеріал ст. 88-97

Варіант 1.2. ст. 96. Намалюйте натюрморт з атрибутами мистецтва у стилі "малих голландців"( можна олівцями)


Завдання для 8- A на 13.02.2024.
Завдання для 8- Б на 07.02.2024.
Завдання для 8- В на 15.02.2024.
Завдання для 8- Д на 14.02.2024.

Тема уроку: Галантний стиль - рококо.


Перегляньте відео-урок до теми:





Д.З . Посилання на підручник. https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html

1.Опрацювати теоретичний матеріал ст. 114-121.

2.Варіант 1,2, на вибір ст.121


Завдання для 8- A на 27.02.2024.
Завдання для 8- Б на 21.02.2024.
Завдання для 8- В на 29.02.2024.
Завдання для 8- Д на 28.02.2024.


Тема уроку: Класицизм:архітектура, скульптура,живопис.

Перегляньте відео-урок до теми:






Д.З . Посилання на підручник. https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html

1.Опрацювати теоретичний матеріал ст. 122-133.

2.Варіант 1, 2 ст.132

Завдання для 8- A на 12.03.2024.
Завдання для 8- Б на 06.03.2024.
Завдання для 8- В на 14.03.2024.
Завдання для 8- Д на 13.03.2024.

Тема уроку:  Класицизм:музика.

Перегляньте відео-урок до теми: 



Д.З . Посилання на підручник. 
https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html



                   Прослухайте " Місячну сонату" Л.ван Бетховена.


Також можно прослухати в сучасній обробці





Завдання для 8- A на 26.03.2024.
Завдання для 8- Б на 20.03.2024.
Завдання для 8- В на 28.03.2024.
Завдання для 8- Д на 27.03.2024.

Тема уроку: Романтизм в образотворчому мистецтві.

Перегляньте відео-урок до теми:








Д.З . Посилання на підручник. 
https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html
1.Опрацювати теоретичний матеріал ст. 146-155.
2.Творча робота. Варіант 1ст.154,Варіант 2 ст.155.(на вибір)

Завдання для 8- A на 09.04.2024.
Завдання для 8- Б на 17.04.2024.
Завдання для 8- В на 11.04.2024.
Завдання для 8- Д на 10.04.2024.

Тема уроку: Музика романтиків.
Перегляньте відео-урок до теми:





 






Д.З . Посилання на підручник. 
https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html
1.Опрацювати теоретичний матеріал ст. 156 -163.

Завдання для 8- A на 23.04.2024.
Завдання для 8- Б на 01.05.2024.
Завдання для 8- В на 25.04.2024.
Завдання для 8- Д на 24.04.2024.

Тема уроку: Реалістичний стиль в образотворчому мистецтві.

Перегляньте відео-урок до теми:








Д.З . Посилання на підручник. 
https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html
1.Опрацювати теоретичний матеріал ст. 164 -175.
2. Творча робота. 
Варіант 1, 2 ст. 174-175 ( варіанти на вибір) 

































 





















































































































































Завдання для 8- Б на 03.05.2023.
Завдання для 8- В на 02.05.2023.

Тема уроку: Реалістичний стиль у музичному мистецтві .

Перегляньте відео-урок до теми:

Д.З . Посилання на підручник. 
https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html
1.Опрацювати теоретичний матеріал ст. 176 -181.


Завдання для 8- A на 24.05.2023.
Завдання для 8- Б на 17.05.2023.
Завдання для 8- В на 16.04.2023.
Завдання для 8- Д на 22.05.2023.

Тема уроку: Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченка і Миколи Лисенка.

Перегляньте відео-урок до теми:



Д.З . Посилання на підручник. 
https://pidruchnyk.com.ua/900-mystectvo-masol-8-klas-2016.html
1.Опрацювати теоретичний матеріал ст. 182 - 193.
2. Творча робота. Варіант1, варіант 2 ст.192-193 (варіанти на вибір)





































































Д.З.  1.Опрацювати теоретичний матеріал ст. 56- 62 у підручнику .
           2.  Варіант 1. Створити ескіз вітража за геометричними або рослинними мотивами для вікна певної форми - круглого, прямокутного або стрілчастого ( на вибір) ( графітні і кольорові олівці, фломастери). ст.62.






                                                   

                                                 


































































































































Завдання для учнів 8А класу на 15.10

Тема: Мистецькі Перлини Візантії та Київської Держави.

Завдання для учнів:

1. Опрацювати теоретичний матеріал;

2. Дати відповіді на запитання ст. 37,38,45 (пит.1,2,4)

3. Виконати практичне завдання ст. 44 (варіант1.)



Завдання для 8А класу на 05.11 

Тема: Романська архітектура. Лицарський кодекс честі.

Завдання для учнів:

1. Опрацювати теоретичний матеріал;

а) Пригадайте, що вам відомо про лицарство;

б) Порівняйте архітектуру соборів, зображених на фото. Які в них спільні ознаки романського стилю ст.47

в) Яке значення відіграє форма арки в романських храмах? Опишіть зображення на капітелях, зокрема інструменти- музикантів ст. 48

г) Якої форми вежі фортець на ілюстраціях? Як вони розміщені? ст.51

2) Прослухати: С. Прокоф'єв. Танець лицарів із балету " Ромео і Джульєтта" до ст. 53

https://www.youtube.com/watch?v=jK-jcFCja_k&ab_channel=marum

а) Схарактеризуйте колорит музики танцю лицарів. Яке значення ритму, динаміки, тембру у створенні войовничого образу лицарства? Як він суголосний графічним образам на середньовічній мініатюрі? ст.53

3) Практична робота. Варіант 1. Варіант 2. ( на вибір) ст.54

4) Романська архітектура - віртуальні екскурсії

http://www.art-roman.net/         http://romanesque-art.livejournal.com/

http://www.stejka.com/ukr/4ernovickaja/xotin/zamok/zamok_xotin

5) Дати відповіді на запитання ст.55 ( пит.1,2,3)

6) За бажанням передивіться рекомендований перелік фільмів ст.55



Завдання для 8А класу на 12.11.

Тема: Готика.

Завдання для учнів:

1. Опрацювати теоретичний матеріал;

а) Поясніть, як ви розумієте поняття " синтез мистецтв у храмі". Якщо ви не можете дати відповідь див. ст.11. Тема 1.

б) На ілюстраціях віднайдіть й опишіть ознаки готичного стилю. У чому, на вашу думку, виявляється велич готичної архітектури? Яким чином це досягнуто?

в) Схарактеризуйте кольорову гаму вітражів. Який різновид склепіння застосовано в інтер'єрі капели - хрестоподібний чи зірчастий? Опишіть тематику готичних вітражів, особливості їхнього " прочитування". Які основні кольори в них переважають?

г) Що нового ви дізналися про мандрівних музикантів - поетів?



Завдання для 8А на 19.11.

Тема: Ідеали й образи Ренесансу.

Завдання для учнів:

1. Опрацювати теоретичний матеріал.

2. Проаналізуйте особливості споруд доби Ренесансу.

а) Як досягнуто ритмічності архітектурних елементів на фасадах?

б) Поясніть роль симетрії.

в) Які деталі успадковано з античного зодчества? Якшо забули, то див. тему 3-4, ст. 18.

3) Проаналізуйте композиції картин ст.68.

4) Прослухайте: Дж. Палестріна. Меса Папи Марчелло, Ave Maria

https://www.youtube.com/watch?v=Rpl6nhl9C0Q&ab_channel=StMarySchola


a) Яке враження справила на вас музика меси? Поміркуйте, де її краще слухати: у храмі, на сцені філармонії, просто неба (на відкритій сцені)

5) Практична робота. Варіант 1. Варіант 2. ( ст. 72) на вибір.


Завдання для 8А на 03.12.

Тема: Шедеври Північного Відродження.

Завдання для учнів:

1. Опрацювати теоретичний матеріал;

2. Дати відповіді ( усно);

3. Слухати: М. Скорик. Три фантазії для лютні зі Львівської табулатури ХVI ст. ( ст.81)

https://www.youtube.com/watch?v=d_tzBZK5cOc&ab_channel=%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE-%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%D0%9E%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B0%D0%A4%D1%96%D0%BB%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%96%D1%8F

Завдання: Намалюйте зимовий пейзаж, намагаючись передати настрій природи.


Завдання для 8А на 10.12

Тема: Бароко: Архітектура, Скульптура, Живопис.

Завдання для учнів:

1. Опрацювати теоретичний матеріал;

2. Назвіть риси бароко на представлених ілюстраціях ст. 91

3. На основі ілюстрацій розкрийте особливості синтезу мистецтв в італійському бароко.

4. Порівняйте натюрморти за тематикою, композицією, колоритом. ст. 95.

5. Цвінгер- віртуальна екскурсія:

http://www.nice-places.com/photos/west_europe/93/

6. Практична робота. Варіант 1. Варіант 2. ст. 96.( на вибір)


Завдання для 8А на 17.12

Тема: Стихія музики Бароко.

Завдання для учнів:

1. Опрацювати теоретичний матеріал;

2.Слухати: А. Вівальді. Цикл "Пори року" Зима

     


3. Дізнайтсь більше про Музей скрипки

http://www.museodelviolino.org/


4. Слухати:  Й.-С. Бах. Токата і фуга для органа ре мінор.




5. Дати відповіді на запитання 1. 4.  (усно)  на ст.103





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Cвіт барвистої квітучої природи